Bosch KGS36AW40 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGS36AW40 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Guillermo 31-12-2016

Elegant, stevig, degelijk frigo

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Heel grote capaciteit en een lage verbruik. Gemaakt met degelijk materialen, en een competitieve prijs. Dikke duim!

Pluspunten

• Capaciteit
  • led verlichting
  • Veel opslag mogelijkheden

Minpunten

• het is geen no-frost

Willem 29-12-2016

ruime koelkast voldoende vriesruimte

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

wij hebben deze koel/vriescombinatie gekozen vanwege het energiezuinige gecombineerd met het grote koelgedeelte en de voor ons ruim toereikende vriescapaciteit. we zijn er heel tevreden mee hij is ook heel gemakkelijk in gebruik geen moeilijke instel mogelijkheden enz.

Bardo1984 27-12-2016

Uitstekende koelvriescombi

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Ruim, fijne indeling. Vooralsnog erg stil i.v.m. vorige koelkast.
9 i.p.v. 10 vanwege display dat niet zichtbaar is al de koelkast dicht is.

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling

Minpunten

• display binnen

ksc 21-12-2016

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Ongekende prijs-kwaliteits-verhouding, mede door de cash-back-korting.
Was nog erg tevreden met mijn oude Bosch, 20 jaar oud, maar het energieverbruik-verschil met deze nieuwe koel-vries-combi werd te groot.
Alles op internet doorzocht, maar kwam overduidelijk toch weer uit bij Bosch door zijn kwaliteit en helemaal door een aantrekkelijk aanbod. Inbegrepen is een garantie van 2 jaar onsite, wat eventuele risico's nog verder beperkt.

joost 15-12-2016

Handig ingedeeld, geruisloos en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Na 10 jaar toe aan vervanging koelkast. Voornamelijk gelet op handige indeling, paar essentiele functies en energieverbruik. De Bosch heeft 5 opbergplanken en vooral de flexshelf is heel handig voor flessen ed. De hele grote lade voor groente en fruit is overzichtelijk en houdt groenten langer vers. Ook fijn om aparte lade te hebben voor vleeswaren. Daarnaast is het absolute pre dat de koelkast maar 156 KWH per jaar verbruik, waardoor de energiekosten toch weer minder worden. Enige minpunt is de breedte van de vriesladen; vind deze relatief smal

Pluspunten

• energieverbruik
  • handige indeling
  • geruisloos
  • ruimte koelgedeelte

Minpunten

• relatief smalle vriezerladen

A boumzaouad 08-12-2016

Vrieskoelkast combinatie Bosch

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Ik heb voor dit koelkast gekozen, vanwege de inhoud.het is comfortabel.Je hoort de motertje van de koelkast haast niet.Dat is ook belangrijk als je niet ruim woont

Pluspunten

• Mooie indeling van binnen
  • alarm gaat af, als deur te lang open blijft

Alan 05-12-2016

Ruime, stille en zuinige koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Nog maar een paar dagen in huis na een grondig vooronderzoek. Het is even wat anders dan mijn oude KVC, maar het went snel. Je waant je voor een etalage na het openen van de deur. Je ziet alles liggen. Dat versnelt het pakken. Hij is lekker ruim, goed verlicht, stil en super zuinig. Een aanrader!

Ron 23-11-2016

Erg stille koelkast

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Fijn sluitende koelkast deuren gaan soepel. Erg stille koelkast de compressor is in open keuken ook goe d te plaatsen.

Henkreijngoud 17-11-2016

Bosch koelvriescombinatie je leven lang plezier van Bosch.

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Onze oude Bosch koelvriescombinatie is nu 26 jaar oud, en werkt nog perfect. We besloten voor een nieuwe vanwege het feit dat de nieuwe zuinig is. En de led-verlichting is een mooie bonus. De oude gaat naar de kringloop, dan heeft iemand er toch nog plezier van .

Pluspunten

• Goede inhoud
  • Duidelijk in het gebruik.

Jenny 13-11-2016

ruime koelkast, met 3 vrieslades

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Goede verlichting, ruime groente en vleeslade in de koelkast.
Verstelbare delen in de koelkast, erg gemakkelijk.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• goede verlichting
  • erg stil

Tamara 28-10-2016

Bosh KGE39BW40

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Mooie koelkast met een mooie prijs/kwaliteitsverhouding.
Ideaal in gebruik door het kunnen verplaatsen van de glasplaten en de delen van de deur.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Flexibele glasplaten

Minpunten

• Onderste lade van de vriezer zit los

Groenendijk 23-10-2016

Fijn overzichtelijk bijzonderstil

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Mooie uitstralende koelkast erg zuinig producten blijven langer goed uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Harrie Heuts 11-10-2016

Prima ijskast en superlaag verbruik, gemakkelijke bediening.

Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

We hebben deze keuze gemaakt omdat het energie gebruik (A +++)voor ons een vereiste was gezien het uitermate hoge energie gebruik van onze Amerikaanse koelkast van het merk LG. Het energie verbruik van de Bosch-KGE36B40 is 2,8 keer minder dan de LG daarbij komt nog de fijne indeling en het gebruiksgemak. gewoon een super aankoop.

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Fijne indeling

piets55 23-03-2013
Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Na enig speurwerk op Kieskeurtig.nl kwam ik al gauw op dit apparaat uit. De handige chillerbox, crisperbox en uitgekiende plaatsing van de verlichting zijn regelrechte pluspunten. Ook de verbeterde ventilatie is ideaal. Het apparaat is gewoon heel erg prettig in te delen met al die handige boxen en rekjes. Verder ziet het er naar uit dat naast het geluidsniveau ook het energieverbruik de doelstelling ruimschoots gaat halen. Kortom; niet twijfelen, doen!!!

utrecht83 05-03-2013
Geschreven voor: Bosch KGS36AW40 wit

Prima en goed werkende koelkast, met een groot nadeel waardoor ik enorme spijt heb van mijn aankoop.

De koelkast koelt en vriest goed. Ik heb nu veel minder last van condens dan bij mijn vorige koelkast. Flessen blijven goed rechtop staan in de deur. En het klepje bij het bovenste plankje in de deur sluit goed. Zo vallen er geen dingen uit de deur. Ik heb zelfs de indruk dat mijn spullen langer vers blijven.
De groentelade bestaat uit twee delen. Handig om groente en fruit te scheiden. Daar boven zit een extra lade. Deze is minder diep en is eigenlijk bedoeld voor vlees. Maar je bier blijft er ook prima in liggen door de ribbels op de bodem.
Alle laden lopen soepel, zelfs die van het vriesdeel. De laden in een vriezer willen nogal eens stroef gaan, maar daar heb ik geen last van. Je kan de laden ook ver uittrekken, zonder dat deze er meteen uitvalt.
Ik vind het zelf erg fijne dat alle laden en plankjes van doorzichtig materiaal zijn gemaakt. Zo zie je goed wat er allemaal in je koelkast ligt.

De koelkast werd geleverd met een eierbakje, ijsblokjesbakje en koelelementen.

Het apparaat is ook makkelijk schoon te houden. Alle laden en plankjes kunnen er zonder moeite uit. De plankjes zijn van glas en kunnen dus ook nog eens in de vaatwasser. Er zitten weinig rare hoekjes en kiertjes binnenin de kast. Dat maakt schoonmaken ook makkelijker.

Toch ben ik absoluut niet tevreden over mijn aankoop. Ik heb extra op het geluidsniveau gelet bij de aankoop. Volgens de informatie in de winkel was dit een van de stilste modellen. Maar ik heb nog nooit een koelkast zoveel lawaai horen maken! Zelfs mijn eerste koelkast niet en die meer leek op een kernreactor uit de koude oorlog dan op een koelkast. Mijn koelkast jaagt me uit mijn eigen huiskamer met zijn lawaai. Rustig werken of tv-kijken gaat niet meer. Het geluid hoor je zelfs door je koptelefoon.

Elke koelkast maakt altijd een beetje geluid. Maar deze koelkast maakt een ratelend geluid. Het klinkt alsof er iemand buiten op fast forward de nieuwe bestrating aan het aandrillen is. Soms wisselt de koelkast dit ratelende geluid af met het geluid van een overactieve Japanse Zen-fontein.
Helaas is het geluidsniveau normaal volgens Bosch. Zelf beschrijft Bosch deze geluiden in hun folder als het spinnen van een katje en bellen blazen met een rietje in een glas limonade.

Dit is een prima koelkast die zijn werk goed doet. Maar plaats hem niet in een ruimte waar geleefd en gewerkt wordt. Zet hem liever in een dichte keuken of in de schuur. Als je dat doet, heb je een prima koelkast voor je geld.